Informácie k dovolenke

Informácie k dovolenke


Informace k dopravě


Pobyt

Dĺžka zájazdu je vyjadrená počtom dní a nocí.
Upozorňujeme na skutočnosť, že v prípade leteckých zájazdov je počet nocí vždy o 1 noc nižší ako počet dní 8 dní / 7 nocí apod Prvý a posledný deň leteckých zájazdov je určený na prepravu, nie na vlastné dovolenky. Nemožno tiež vychádzať z predpokladu, že odlet sa uskutoční dopoludnia a spiatočný let večer. Ako odlet, tak prílet sa môže uskutočniť v ktorúkoľvek dobu, ako v ranných, aj nočných hodinách.Do celkového počtu dní autobusových zájazdov sú taktiež zahrnuté aj dni určené pre cestu. Základné pobytovou jednotkou u autobusových zájazdov a zájazdov vlastnou dopravou je týždeň (sobota-sobota), ak nie je uvedené inak. V označenie "Cena zahŕňa" je uvedený počet služieb a ich čerpanie musia byť vykonané po sebe nasledujúcich dňoch.V prípade využitia vlastnej dopravy musí termín nástupu a ukončenia pobytu zodpovedať termínu príchodu a odchodu autobusu. V prípade, že nemôžete zostať na pobyt plný počet dní, nevzniká vám nárok na vrátenie pomernej čiastky za pobyt.


Hoci pri nákupe ubytovacích kapacít vyberáme pre našich klientov v danej cenovej triede to najlepšie av katalógu a na webe je pravdivosti a presnosti opisov ubytovacích kapacít venuje mimoriadnu starostlivosť, nemôžeme predsa ovplyvniť niektoré skutočnosti:
- Dovolenka je pre mnohých turistov spojená s bohatým nočným životom. Preto sú niektoré turistické strediská presýtené zábavnými podnikmi - bary, vinárňami, diskotékami a nočnými klubmi, ktorých prevádzka je obvykle hlučná. Rovnako animácie v hoteloch, penziónoch či kempingoch môžu byť hlučné a CK ich nemôže ovplyvniť. Najlepšie je sa prispôsobiť miestnym tradíciám, odpočinúť si v období siesty a vychutnať si pekné a teplé večery pri posedenie v tavernách a baroch. Väčší pokoj prináša cestovania pred alebo po sezóne, keď väčšina podnikov nie je v prevádzke. Cestovný ruch sa stále rozvíja, čo má za následok aj stavebná činnosť, ktorú naša cestovná kancelária nemôže ovplyvniť ani jej zabrániť. Môže sa tak stať, že sa po udelení stavebného povolenia miestnymi úradmi začne stavať zo dňa na deň alebo je stavebná činnosť po dlhšej prestávke obnovená - bez ohľadu na to, či je práve turistická sezóna a stavebná činnosť obťažuje okolie. V týchto prípadoch nemožno mať vždy aktuálne informácie o stavebnej činnosti pri objednávaní Vášho zájazdu. V blízkosti niektorých ubytovacích kapacít môže byť železničná trať a takisto sa tu môže vyskytovať hluk spôsobený leteckou dopravou.
- V prímorských letoviskách, kde je vlhký vzduch a plno zelene, sa môže vyskytovať aj nepríjemný lietajúci a lezúci hmyz, hlodavce atď a to aj napriek intenzívnej snahe ubytovatelů a miestnych úradov. Počítajte s tým, že bohužiaľ aj toto patrí k exotike južných krajín. Na Vašu cestu je lepšie sa vybaviť ochrannými prostriedkami, repelentnými, pre kľudný spánok aj elektrickými strojčeky s výmennými tabletami proti hmyzu. Väčší výskyt hmyzu sa môže vyskytnúť najmä pri ubytovanie v kempoch.
- U niektorých ubytovacích kapacít, predovšetkým na ostrovoch, môže byť voda tečúca z vodovodu slaná. Výnimočne môže dochádzať aj k problémom so zásobovaním vodou, najmä teplú. Obyvatelia väčšiny južných krajín nepoužívajú vodu z vodovodu na pitie a varenie. K týmto účelom Vám odporúčame zakúpiť vodu v okolitých obchodoch alebo v ubytovacej kapacite. V hoteloch so solárnym ohrevom vody tečie niekedy vlažná voda. Občas tiež môže dôjsť ku kratším výpadkom elektrickej energie a tým aj klimatizácia.
- Ubytovacie zvyklosti v niektorých krajinách, napríklad Taliansko či Chorvátsko apod, sa môžu líšiť od bežného štandardu. Pre tieto krajiny sú typické pomerne malé rozmery izieb a úsporné riešenie lôžok formou palánd.
- V ubytovacích kapacitách, u ktorých je to uvedené priamo v popise, je k dispozícii klimatizácia. Veľakrát je klimatizácia ovládaná centrálne, teda jej prevádzka záleží na rozhodnutí majiteľov, často je klimatizácia v prevádzke iba niekoľko hodín denne.
Naša cestovná kancelária nenesie zodpovednosť za prípadné a vyššie uvedeného, v prípade sťažnosti nemôže poskytovať zľavy a kompenzácie.

Stravovanie Pri každom ubytovacom objekte nájdete informáciu o možnostiach stravovania. Nami používané pojmy znamenajú:
1) Plná penzia kontinentálna - čím rozumieme raňajky, obed a večeru, nápoj ku strave zdarma (ak je uvedené u ponuky). Výdaj stravy: a) s obsluhou b) bez obsluhy - self servis (klienti si stravu vyzdvihujú sami vo výdaji).
2) Polpenzia kontinentálna - čím rozumieme raňajky a večeru. U niektorých ponúk možnosť výberu večere, pozri jednotlivé ponuky.
3) Raňajky kontinentálne - väčšinou opakujúca sa ponuka - káva alebo čaj, pečivo, maslo, džem atď
4) Bufetový spôsob stravovania - samoobslužný systém stravovania s ponukou studenej či teplej kuchyne.
5) All inclusive - program začína spolu s ubytovaním a končí posledný deň v 12 hodín.

V niektorých prípadoch môže byť spôsob stravovania kombinovaný. Táto skutočnosť je zvyčajne v katalógu uvedená. Naša CK nemôže zabezpečiť, ale ani obmedziť, prípadnú ponuku špecialít miestnej kuchyne danej krajiny. Kvalita stravovania (bohatosť a pestrosť) je väčšinou priamo úmerná kategórii zvoleného ubytovacieho objektu. Stravovacie zvyklosti v niektorých krajinách sa môžu líšiť od nášho spôsobu stravovania. Naša CK nemôže ovplyvniť prípadné opakovanie ponuky jedál (menu) pri zakúpení dvoch a viacerých týždenných pobytov. Ak nie je uvedené inak, nápoje nie sú zahrnuté v cene stravovanie. Zaplatený rozsah stravovania zahŕňa počet penzií, ktorý zodpovedá počtu nocľahov. Pri nástupe do hotela a odchodu z neho v atypických časoch môže byť jedlo nahradené balíčkom na cestu. Self servis a stravovanie s obsluhou sú cenovo rovnocenné. Z prevádzkových dôvodov môže ubytovateľ v katalógu uvádzaný spôsob stravovania zmeniť. V takom prípade nevzniká klientovi nárok na finančnú náhradu. V prípade apartmánového ubytovania nie je v cene zájazdu zahrnuté stravovanie. Vo vybraných destináciách Vám však môžeme zabezpečiť polpenziu, prípadne len večere.


Ubytovanie v hoteloch
Ubytovanie je zabezpečené v 2, 3 a 4 lôžkových izbách, väčšina izieb má balkón a vlastné sociálne zariadenie. Informácie k ďalším službám Vami vybraného hotela a ubytovacej kapacite pozri konkrétne ponuky.
Podľa medzinárodných predpisov a zvyklostí musia hostia opustiť izby v deň odchodu do 12 hodín, v niektorých prípadoch už do 10 hodín. Možnosť nasťahovania v deň príchodu je najskôr po 14. hodine, často aj okolo 16. hodiny a neskôr. Včasný príchod alebo neskorý odchod nie je dôvodom k dlhšiemu užívanie izby. Za časové posuny začiatku a konca čerpania služieb v rámci jedného dňa a za služby nevyčerpané z dôvodu oneskorenia dopravy nemôže ADRIALAND poskytovať záruky a žiadnu náhradu.
Prideľovanie izieb hosťom je vždy výhradne záležitosťou hotela, jednotlivé izby sa môžu líšiť ako veľkosťou, polohou, tak vybavením. V niektorých hoteloch je za trojlôžkovú izbu považuje dvojlôžková izba s prístelkou. Prístelkou môže byť rozkladací gauč, pohovka, palanda alebo lehátko a nemusia byť pevnou súčasťou vybavenia izby. Pridaním prístelky je potrebné počítať s obmedzením voľného priestoru. Jednolôžkové izby nie sú úplne identické s dvojlôžkovými izbami, sú často menšie a bez balkóna.
Kategorizácia hotelov cestovnej kancelárie ADRIALAND nemusia byť totožné s oficiálnu kategorizáciou hotela v mieste zájazdu. Fotografie izieb, apartmánov a ubytovacích jednotiek v katalógu sú ilustračné a nemusia vždy korešpondovať s ubytovacia jednotkou, v ktorej bude klient pri príchode do ubytovacej kapacity ubytovaný.
Ubytovanie je zabezpečené vybranými zmluvnými partnermi ADRIALAND v danom mieste.


Ubytovanie v penziónoch 
Ubytovanie v penziónoch prebieha v izbách bez možnosti varenia. Penzióny ponúkajú stravovacie služby v priestoroch daného ubytovacieho zariadenia. Ubytovanie je zabezpečené vybranými zmluvnými partnermi ADRIALAND v danom mieste. Všetky ponúkané penzióny sú kategorizované a zodpovedajú európskemu štandardu.
Ubytovanie v penziónoch je zabezpečené v 2, 3 a 4 lôžkových izbách. Časť izieb má sociálne zariadenie vlastné, časť izieb má sociálne zariadenie spoločné na chodbe. Niektoré izby majú balkón. Ubytovanie môže byť zaistené aj vo viacerých penziónoch (vždy je hlavný penzión, kde je zabezpečené stravovanie, a penzióny okolité, vzdialené do 200 m). Informácie k ďalším službám Vami vybraného penziónu a ubytovacej kapacite pozri konkrétne ponuky.
Upozornenie:
Neposkytujeme - uteráky, hygienické potreby, čistiace prostriedky. Počas pobytu si klienti upratujú sami.

Ubytovanie v apartmánoch a štúdiách 
Apartmán je ubytovacia jednotka s možnosťou varenia, tvorená najmenej dvoma miestnosťami. Studio je ubytovacia jednotka s možnosťou varenia, tvorená jednou miestnosťou. Ubytovanie je zabezpečené vybranými zmluvnými partnermi ADRIALAND v danom mieste.
Všetky apartmány alebo štúdiá sú funkčne zariadené, majú vybavený kuchynský kút (chladničky, sporák, riad na varenie), sprchu, WC, príp. balkón či terasu a parkovacie miesto. Vzdialenosť od mora je asi 20-450 m (ak nie je pri ponuky uvedené inak). Všetky apartmány a štúdiá sú kategorizované a zodpovedajú európskemu štandardu.

MONO pre 2 osoby - obývacia miestnosť s dvoma lôžkami alebo rozkladacím gaučom pre 2 osoby s možnosťou prísteliek (môže byť palanda), kuchynským kútom, sociálnym zariadením a balkónom alebo terasou (ak nie je pri ponuky uvedené inak).
BILO pre 2-4 osoby - 1 spálňa s manželskou posteľou alebo 2 lôžkami, príp. palandou, obývacia miestnosť s rozkládacím dvoulůžkem s možnosťou prístelky (môže byť i palanda), kuchynským kútom, sociálnym zariadením a balkónom alebo terasou (ak nie je pri ponuky uvedené inak).
TRILO pre 4-6 osôb - 1 spálňa s manželskou posteľou alebo s 2 lôžkami, 1 spálňa s 2 lôžkami, príp. palandou, obývacia miestnosť s rozkládacím dvoulůžkem s možnosťou prístelky (môže byť aj palanda) a kuchynským kútom, sociálnym zariadením a balkónom alebo terasou (ak nie je pri ponuky uvedené inak).
QUADRI pre 6-8 osôb - 1 spálňa s manželskou posteľou alebo s 2 lôžkami, 2 spálne so 4 lôžkami, príp. palandou, obývacia miestnosť s rozkládacím dvoulůžkem s možnosťou prístelky a kuchynským kútom, sociálnym zariadením a balkónom alebo terasou (ak nie je pri ponuky uvedené inak).
Variácie a typológia apartmánov v Taliansku av Chorvátsku je veľmi široká, jednotlivé izby sú od seba oddelené múrov, zaťahovacej stenou alebo len skriňami, a preto odporúčame, aby si klienti overili, či-li jednotlivé kapacity majú palanda alebo štandardné lôžka, prípadne, kde je umiestnená prístelka.

V Čiernej Hore a Slovinsku ponúkame rôzne typy apartmánov, konkrétne popis apartmánov nájdete pri jednotlivých ponúk.

Upozornenie:
Neposkytujeme - hygienické potreby, čistiace prostriedky, v Taliansku posteľná bielizeň. Počas pobytu si klienti upratujú sami, vč. záverečného upratovania (zahŕňa upratovanie kuchynského kúta). Po príchode je vyberaná kaucia (pozri pokyny na cestu), ktorá je v prípade odovzdania nepoškodeného a uprataného apartmánu pri odchode vrátená.

Ubytovanie v kempoch
Všetky kempingy, kde ADRIALAND zabezpečuje ubytovanie v zariadených stanoch, karavanoch, bungalovoch, zruboch, vilkách alebo mobilhomy, zodpovedajú medzinárodnému štandardu.
Vo väčšine kempov sú miestne recepcia, reštaurácia, obchody s potravinami a dostatočné množstvo umyvární s WC a sprchami s tečúcou teplou a studenou pitnou vodou. V plnej sezóne sú strediská pomerne zaplnené, čomu zodpovedá aj ruch v kempoch a na plážach. V niektorých kempoch môžu v špičkách, kedy sa väčšina rekreantov chodí sprchovať, vznikať problémy s teplou vodou.
Väčšina stanov, karavanov, bungalovov, zrubov, viliek a mobilhomů je umiestnená v tieni alebo polotieni lesného porastu (není-li v popisu miesta uvedené inak). Všetky stany, karavany, bungalovy, zruby, vilky a mobilhomy sú v danej lokalite rovnakej alebo veľmi podobnej úrovne, ich pridelenie je dielom náhody, aj keď sa v rámci možností snažíme rešpektovať Vaše požiadavky (ubytovanie skupín dohromady apod). Požiadavka na presné umiestnenie stanu, karavanu, bungalovu, zrubu, vilky či mobilhomy nie je možné vždy zabezpečiť a ani delegát v mieste pobytu, ktorý vykonáva ubytovanie, nemôže túto skutočnosť ovplyvniť.
Každý kemp má svoj poriadok, ktorý sú klienti povinní dodržiavať, rovnako ako vnútorný poriadok ADRIALAND, určený pre pobyt v stanoch, karavanoch, bungalovoch, zruboch, vilkách a mobilhomy. Nerešpektovanie a opakované hrubé porušovanie poriadku kempu (rušenie nočného kľudu, nerešpektovanie popoludňajšej "siesty" atď) môže byť dôvodom na vyhostenie z ubytovacieho zariadenia bez náhrady.

Cena za pobyt je vždy závislá od počtu platiacich osôb ubytovaných v stane, karavane, bungalove, zrubu, vilce alebo mobilhomy. Pri objednaní pobytu v stane v Chorvátsku a Taliansku máte viac možností:
a) objednať si celý stan sami pre seba, pričom je potrebné doplatiť voľné lôžka - pozri príplatky. V tomto prípade máte istotu, že budete váš stan obývať sami.
b) objednať si iba ½ stanu (pre dve osoby), tzn. budete mať k dispozícii svoju spálňu a spoločnú kuchyňu. CK má právo Vám do druhej spálne umiestniť klientov s podobnou požiadavkou. Táto varianta je lacnejšia.
c) objednať si iba ½ stanu (pre tri osoby), tzn. budete mať k dispozícii svoju spálňu a spoločnú kuchyňu. CK má právo Vám do druhej spálne umiestniť klientov s podobnou požiadavkou. Táto varianta je lacnejšia.
V bungalove je možné využiť variantu a) + b). V karavane len variant a). - Ak nie je pri konkrétnej ponuky uvedené inak.

Stany
§ Typ Albena, kapacita 4-6 osôb, obytná plocha 15-24 m²
§ Dve samostatné spálne - sú vybavené drevenými podlahách (zaručujú bezproblémový pobyt v prípade nepriaznivého počasia), nafukovacími molitanovými matracmi, vankúšmi a dekami.
§ Každý stan má šatníková skriňa s ramienkami, sadu pohárov, sadu príborov, podnosy, metlička s lopatkou, vedro, handra na zem a plastový nábytok - stôl a stoličky. Každý stan má el. osvetlenie a zásuvku 220V (okrem kempu v letovisku Povljana, tu sú takto vybavené iba stanové mestečká s vlastnou stravou).
§ Kuchynka (platí pre klientov s vlastnou stravou) - chladnička 120-140 ls mraziacim boxom, elektrický varič a všetko potrebné vybavenie na varenie a stolovanie: 2 hrnce s pokrievkou, panvica na smaženie, doštička na krájanie, vareška, naberačka, plastová sada tanierov, ostrý nôž, univerzálny otvárač, drez, kanister na vodu a závesná skrinka na potraviny.
§ Stanová mestečka s plnou penziou ponúkajú tzv Klientsky kútik, v podobe voľne prístupného, špeciálneho prístrešku, kde sú k dispozícii chladničky na uloženie Vašich nápojov a varná kanvica na uvarenie kávy atď (neplatí pre klientov s vlastným stravovaním).

Karavany
§ Kapacita 4-5 osôb, obytná plocha cca 16 m²
§ Spálňa - 4 lôžka s usporiadaním 2 +2, deky a vankúše, eventuálne 5. lôžko je na prístelke.
§ Kuchynka - chladnička 120-140 ls mraziacim boxom, elektrický varič, kuchynský stolík, osvetlenie, príbory, plastová sada hlbokých a plytkých tanierov, misky, hrnčeky, hrnce s pokrievkou, panvica na vyprážanie, čajník, vareška, doštička na krájanie, naberačka, ostrý nôž, univerzálny otvárač, drez, kanister na vodu, vedro, handra na zem, zmeták s lopatkou, skrinka na potraviny.
§ Vo výbave karavanov je ďalej šatníková skriňa s ramienkami a menšia skrinka s policami. Karavany majú elektrické osvetlenie a zásuvku 220 V. Pred každým karavanom je k dispozícii plastový nábytok (stôl, stoličky) a slnečník.
§ Niektoré karavany sú vybavené stanovými predsieňami postavenými na drevených podlahách, ktoré zaručujú bezproblémový pobyt v prípade nepriaznivého počasia.
§ Konkrétne opisy karavanov sú uvedené pri jednotlivých ponúk.

Bungalovy
§ Drevené alebo murované, kapacita 4-5 osôb.
§ Dve samostatné spálne - v každej spálni sú dve oddelené postele, 5. lôžko je v obývacej miestnosti, ak nie je pri ponuky uvedené inak. Spálne sú vybavené dekami, vankúšmi a šatňovými skriňami s vešiakmi.
§ Obývacia miestnosť s kuchynským kútom - kuchynský kút je vybavený chladničkou 120-140 ls mraziacim boxom, elektrickým varičom, kuchynským stolíkom, osvetlením, príbory, ostrým nožom, univerzálnym otváračom, plastovou sadou hlbokých a plytkých tanierov, miskami, hrnčeky, hrnci s pokrievkou, panvíc na vyprážanie, čajníkom, vareškou, doštičkou na krájanie, naberačkou, drez, kanistrom na vodu, vedierkom, handrou na zem, metličkou s lopatkou.
§ Pred každým bungalovom je k dispozícii plastový nábytok (stôl, stoličky) a slnečník. Bungalovy postavené v kempe majú soc. zariadenia spoločné, pokiaľ nie je v ponuke uvedené inak.
§ Konkrétne opisy bungalovov sú uvedené pri jednotlivých ponúk.

Upozornenie:
Z hygienických dôvodov si klienti prinášajú vlastnú posteľnú bielizeň! V stanoch, karavanoch, bungalovoch, vilkách a mobilhomy sa nesmie okrem inštalovaných varičov používať akékoľvek výkonné elektrospotrebiče (fény, varné kanvice atď). Neposkytujeme - uteráky, hygienické potreby, čistiace prostriedky, baterky. Po celú dobu pobytu si klienti upratujú sami, vrátane záverečného upratovania. ADRIALAND v katalógu Jadran 2011 ponúka rôzne možnosti vyššie uvedeného typu ubytovania. Z tohto dôvodu tu uvádzame všeobecné informácie a konkrétny opis nájdete pri jednotlivých ponúk.


Fakultatívne výlety a vyžitie Zástupca cestovnej kancelárie v mieste pobytu je Vám pomáha pri výbere z ponuky fakultatívnych výletov a možnostiach vyžitia. Ponuku môžete tiež čerpať z informačných tabúľ našej cestovnej kancelárie v hoteloch, kempingoch, penziónoch atď Výlety sú väčšinou organizované miestnymi agentúrami a sprevádzané slovenským sprievodcom, pokiaľ nie je uvedené inak.
Zo skúseností vieme, že konkurencia miestnych agentúr vedie k čoraz zaujímavejším ponukám spoločenského a športového vyžitia, niektoré letoviská ponúka v sezónnych termínoch animačné programy pre dospelých a deti. V kempových mestečkách Vám navyše ponúkame možnosť zapožičania športových a spoločenských potrieb, ktoré Vám umožnia prežiť aktívnu dovolenku.


Personál
Sme si vedomí toho, že kvalita zástupcov cestovnej kancelárie významne pôsobí na spokojnosť klientov. Preto je starostlivo vyberáme a príležitosť v sezóne dostanú len tí najlepší. S tými sa stretávate počas Vašej dovolenky. Úloha zástupcu cestovnej kancelárie môže byť rôzne. Pred odchodom, event. v priebehu autobusovej dopravy, sa spravidla stretávate s technickým tranzitným sprievodcom - tento môže byť nahradený vyškoleným vodičom. Po príchode Vás bude kontaktovať náš zástupca cestovnej kancelárie, ktorý Vám bude pomáhať v mieste pobytu. Pri úvodnej informatívnej schôdzke Vás zoznámi s pobytovým miestom, poskytovanými službami, s možnosťami fakultatívnych výletov a zodpovie Vaše otázky. Počas Vašej dovolenky je Vám zástupcu cestovnej kancelárie k dispozícii v pravidelných informačných hodinách, ktoré sú vopred vyhlásené na informačných tabuliach (tu je taktiež uvedené kontaktné spojenie pre prípad mimoriadnej udalosti alebo choroby). V kempových zariadeniach sú pre Vás navyše k dispozícii správcovia, ktorí sú "hlavou personálu v kempoch". Rieši technické problémy s inventárom, čistotu a garantujú chod stanového mestečka. Výnimky sú uvedené v katalógu pri konkrétnych ponúk. U zájazdov s vlastnou dopravou (ubytovanie v súkromí) delegáta nezaisťujeme. Výnimku tvoria zájazdy do pobytových miest, v ktorých pôsobí pobytu delegáti. Táto skutočnosť je vždy uvedená u konkrétneho zájazdu (ubytovanie v súkromí).


Pred sezónou a po sezóne
Dovolenka v tomto období je cenovo výhodnejšie, ale môže so sebou priniesť určité obmedzenia, kedy vzhľadom k nízkej obsadenosti hotela môže dôjsť k obmedzeniu poskytovaných služieb.


Výmenný deň u autobusových zájazdov a zájazdov vlastnou dopravou

Príchod do pobytových miest je naplánovaný v ranných, resp. dopoludňajších hodinách (podľa vzdialenosti strediska a dopravnej situácie - pozri konkrétnej ponuky). Pri väčšine lokalít sú klienti dovezení na centrálne miesto a odtiaľ ich rozváža partnerská agentúra alebo autobus CK. Ubytovanie prebieha podľa pokynov zástupcu cestovnej kancelárie, spravidla medzi 13.-14. hodinou. Upozorňujeme, že do tej doby nie je možné zariadenie používať. Uvedenú dobu je najlepšie stráviť pri mori. Klienti končiace pobyt odovzdávajú ubytovaciu kapacitu v čase určené majiteľom / prevádzkovateľom ubytovacie jednotky (spravidla v čase od 8.00-10.00 hod, pokiaľ v pokynoch na cestu alebo zástupcom cestovnej kancelárie v mieste nie je uvedené inak), podľa pokynov zástupcu cestovnej kancelárie batožinu uloží na určenom mieste . CK nepreberá zodpovednosť za uložené batožinu. Ubytovacie kapacity je nutné odovzdať vždy čisté a upratané. Klienti s kyvadlovou dopravou môžu po vyprataní čakať až do večerných hodín na odchody kyvadlových autobusov. To si vyžaduje od klientov dávku trpezlivosti a nápady, ako využiť posledný pol deň dovolenky - upozorňujeme tiež na skutočnosť, že prvý a posledný deň v cieľovom mieste zájazdu je určený na prepravu, nie k samotnej rekreáciu. Klienti vlastnou dopravou sú ubytovaní po 14. hod na základe predloženia ubytovacieho poukazu (voucheri) a prípadného zloženie vratnej kaucie. Ubytovacie kapacity sú klienti povinní odovzdať podľa pokynov zástupcu cestovnej kancelárie a v stanovený čas. V prípade neuklizená ubytovacie kapacity, tam kde upratovanie vykonávajú sami klienti, nebude vrátená kaucia. V prípade spôsobenia škody na ubytovacom zariadení je klient povinný ju nahradiť.

Poznámka: vyššie uvedené informácie sú všeobecné. Presný popis nájdete pri konkrétnych ponúk.


Dôležité odkazy

ADRIALAND s.r.o.

Štefánikova 51
949 01 NITRA

(+421) 376 51 85 83
info.sk@adrialand.sk
po-pia: 9–18 hod., so: 9–13 hod

Prihláste sa k odberu noviniek

Neunikne vám žiadna výhodná ponuka